Det kan hända att någon undrar över “hemma hos Henrik” (i så fall, skäms!) och över Brynhild II. Brynhild kan jag förstå, för den oinvigde är det lite luddigt, men är det inte jävligt tråkigt att vara oinvigd i det här egentlgien? Tänk på allt man missar. Det skiter vi i, för vi missar ingenting! Brynhild iafl, det är ett långt gående projekt som sträcker sig flera år bakåt i tiden. Det hela började för länge längesen, men det kom till sin rätta dager under 2006. Under SSH-spelen på Storö kom vi på den briljanta idén att vi borde bygga en flotte, denna skulle heta Brynhild – De Fördömdas Flotte. Detta utvecklades till Brynhild II – De Fördömdas Resa, som för oss till där vi är nu: Brynhild III - De Fördömdas Bil. En Mitsubishi Magna från 89, grå, uuuuuuunderbart vacker!! Går som en klocka. Ja, Henrik har köpt en bil, en Brynhild, den gick sönder första dagen, men blev lagad. Generatorn var kass! Nu går den som en klocka, den har en viss tendens att lägga av helt när man backar dock... Faaaast, det är ju ett helt annat kapitel, man ska inte gå händelserna i förväg, även fast vi ligger efter. Såååå, till “Hemma hos Henrik” han bor i Australien, vi hälsar på honom, han är 25 procent av monstret. Australien är hans hem, vi är hemma hos honom. I Australien, det är hans playground. Sååå, inte så svårt va? BRA!!!!!
Risken finns att uttryck som “Fett gimpad lol(sen kommer ordet, typ dator)” kommer förekomma en del, ni som inte vet, fråga Nils, han vet, han skapade det.
TUD = Toalett Utan Defikering, innebär att man gör nummer ett, utan nummer 2. Man Bajsar inte
TMD=Toalett Med Defikering, innebär helt enkelt att man bajsar.
RBV=Redbull Vodka
TED= Tooheys Extra Dry, det är ölen vi dricker. Ja, ni såg rätt....Foster finns inte här, det är Toohey som gäller.
Puhn=Förkortning av Poonani, det Viktor letar efter varje vaken timme, vilket inte är ofta.
TWAT=Viktor
BangMaid=Bör inte förklaras, bör förstås, bör alltså inte behöva förklaras.
Såå, det var en del förklaringar och självklarheter för eventualiteter. Min dator, den är för övrigt en fett gimpad LoL-dator, fast det är som det mesta andra jag snuddat vid, ett senare kapitel.
Nu när vi lämnat det vita dygnet kan jag stolt berätta att vi har fått i oss öl, imorgon, eller idag, men när vi vaknar... Så måste vi köpa mer. Skål till Linda, jag lovade. Inte för att jag känner att jag borde behöva, men skål i kylan ändå. Precis som jag tidigare misstänkte gav ölen en utomordentlig svalka, det var välbehövt. Nu är det TUD som gäller.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Du höll ditt löfte. Gulligt av dig! :D
Post a Comment