Wednesday, January 9, 2008
Morgonen efter den vanliga dagen
Helt otippat sitter folk och stinker gammal fylla såhär på morgonkvisten klockan 17.38 i Australien. Det var en lugn, mysig kväll igår som aldrig gick över styr. Nu har vi en jävla massa städning och eventuellt en del tvätt framför oss. Tanken är att det ska vara någorlunda fint när Micke kommer. Inte för att han är pedantisk, men för att det är jävligt grisigt här hemma. Bilderna får vänta en stund, tills det är städat typ. För som jag skrev tidigare är det ett projekt som kräver sin man. Just nu känner vi oss inte riktigt som män, mer som jag vet inte riktigt vad, men man är inte helt 100. Märkte igår att bloggen är vinklad mot alkohol, vilket kanske uppfattas som nånting dåligt, men det är bra. Det jobbiga är att jag vaknade av att jag kände min egen andedräkt idag. Det var ond bråd död.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment