Sunday, January 13, 2008

Några bilder







Så, lite bilder. uppifrån och ner:
Viktors kanske mest signifikanta stadium och pose här nere..sovandes.
Henrik vid matbordet...eller bordet.
Viktor som diskar på nyårsafton
Henrik på kontoret
Grabbarna som spanar efter fyrverkerier på nyår.
Fler bilder kommer så fort jag orkar ladda in dem i datorn.

No comments: