Friday, January 11, 2008

Rätt rolig grej

Kul grej! Efter badet idag drog vi en sedvanlig handduksklubben. Eftersom vi inte hade ätit åkte vi förbi donken, iklädda t-shirt och handdukar sitter vi i McDrive helt oskyldigt sött sådär som man alltid sitter i McDrive. Vi handlade maten och sen styrde Brynhild oss hemåt till säkerheten med hjälp av gps:en. När vi sedan sitter där och äter skriker Henrik: FYFAN VILKEN STOR SPINDEL PÅ VÄGGEN!! Viktor får halvt panik och börjar skrika "Fyfan va äckligt!" Jag och Micke kikar dit varpå Henke börjar garva. Vi vänder oss om och tittar på honom.. Men det är ingen vacker syn. Inte nånstans. Man möts av Geten...Eller The Goat som det heter egentligen. Kan ju säga att jag är glad över att vara färdigäten när man möts av A huge pile of steaming .... Preciiiis. Ni som inte vet vad jag pratar om, kanske kan lista ut det och föreställa er, annars borde ni se på "Waiting..." Storslagen komik! Ganska traumatiskt när man upplever det själv.

No comments: